zaterdag 10 december 2011

What's in my bag?


Dit weekend ga ik weg en het leek me leuk om jullie te laten zien welke make-up en verzorgingsproducten ik mee neem. De make-up is eigenlijk hetzelfde als mijn dagelijkse routine make-up dus dan zie je die ook meteen.

Dit is bijna alle make-up die ik mee neem. Ik geef op mijn logeer adres ook een workshop dus ik heb nog een hele koffer make-up en spullen mee. Mijn mascara was ik even kwijt dus die staat niet op de foto.

Standaard gebruik ik de laatste dagen concealer. Ik heb opeens last van puistjes, voor het eerst meer dan 1! Ik gebruik de concealer van Rimmel London "Match perfection". De wenkbrauwpotlood van de Hema ben je waarschijnlijk ook al wel eens op mijn blog tegen gekomen. Als ik tijd heb gebruik ik deze ook erg veel. Poeder neem ik mee omdat dat zorgt dat je foundation langer blijft zitten. De lipgloss van Make-up Store is handig als ik een rustige ooglook maak, dan kan ik een donker/vel kleurtje op mijn lippen doen.


Behalve een donkere lipkleur heb ik ook nog een lichte kleur van maybelline super stay 24H. Ik neem 3 oogschaduw kwasten mee: een kleine, een stevigere en een soort blending kwast. Deze heb ik echt minimaal nodig. Daarnaast gebruik ook ook elke dag oogpotlood of eyeliner, nu neem ik een oogpotlood mee "24/7 glide on " in zero van Urban Decay.

Ik neem een oogschaduw basis van elf mee, vind deze prima werken. Als oogschaduw neem ik het sSleek palette "oh so special" mee, dit palette heeft alle kleuren die je nodig hebt.  De foundation kwast die ik gebruik is van Sigma en de foundation zelf van M.A.C. (studio sculpt). De wimperkruller kun je niet in Nederland kopen maar ik heb er wel wat over geschreven. Zoals ik al zei staat de mascara niet op de foto maar die is van Gosh.

Een deel stop ik in dit tasje. Je kunt hier vooral lange kwastjes kwijt en lipglossen. Voor poeders en palettes is dat minder handig. De rest stop ik in dit tasje hieronder. Aleen de wimperkruller past nergens in.



Dit zijn bijna alle verzorgingproducten die ik meeneem. Een tubetje tandpasta, oogmake-up remover, scrub, shampoo, tonic, conditioner en de k.styl curl activator creme voor je haar. Die laatste 3 dingen heb ik in reisflesjes gedaan.

Dit past gelukkig mooi in een tasje. Dit tasje is van Clinique en heb ik een keer met Sinterklaas gekregen.




De spulletjes hierboven zijn de dingen die ik nog ga gebruiken voor ik vertrek. Ik heb ze wel even op de foto gezet maar nog niet ingepakt want op het moment dat ik dit schrijf moet ik het nog gaan gebruiken.

Gebruik jij vaak mini's als je weg gaat? Neem jij ook zoveel mee of meer/minder als je weg gaat?

See you! Wendy

2 opmerkingen: