dinsdag 20 december 2011

Yves Rocher Cure Solutions


Cure Solutions van Yves Rocher is echt mijn favoriete "winter-creme" en daarom wil ik jullie daar vandaag mee over vertellen. Zoals ik al een poosje terug schreef ik ene artikel met tips tegen typische winter probleempjes. Een goede crème is echt 'een must have' in de winter. Ik raad deze crème zeker aan. Benieuwt waarom?
Cure solutions is een kuur. Het is de bedoeling dat je de crème een maand lang gebruikt en dat je huid daar helemaal van opknapt. De polyfenolen uit de rode wingerd helpen tegen de vermoeide huid. Deze crème zorgt 24 uur voor een vitale huid. Dit presenteren ze als een voordeel van deze crème, maar nu ik er bij na denk zou het van zelf sprekend moeten zijn dat een crème lang werkt. Dit zegt Yves Rocher zelf over de crème.

Verpakking. De verpakking heeft een mooie groene kleur. De crème zit in een glazen potje van groen glas die een beetje doorzichtig is. De deksel is niet van glas maar voelt zeker niet goedkoop aan maar gewoon stevig. Het potje heeft een beetje een aparte vorm. Aan de voorkant is het plat i.p.v. bol afgerond. Ik vind dit wel iets leuks hebben. Een nadeel is wel dat het niet zo hygiënisch is om telkens met je vingers in zo'n potje te moeten, maar gelukkig kun je een spateltje gebruiken.


Substantie. De substantie is gewoon geweldig. Ik ken geen crème die zo lekker aan voelt als deze crème. Hij voelt heerlijk voedend maar niet vettig, gelukkig. Ook de kleur vind ik heel mooi omdat het niet spierwit is. Dat geeft me toch altijd een beetje het idee dat het iets natuurlijker is, omdat ze aan zo'n spierwitte crème waarschijnlijk iets hebben toegevoegd dat voor de kleur zorgt. De crème smeert ook geweldig uit en je kunt je gezicht er ook heel goed mee masseren.
Geur. Ook de geur van deze crème is ronduit heerlijk. Ik weet dat het parfum is maar toch ruikt hij een beetje bloemig/kruidig. Ik heb ook een herinnering aan de geur omdat ik hem afgelopen winter ook heb gebruikt. Ik vind het dus heel vertrouwt ruiken. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dit een beetje too-much vinden, but I love it!

Belofte. Dit zegt Yves Rocher over de creme:
'Stress? Seizoenswisseling? Altijd maar druk? Huidveroudering is in meer dan 80% van de gevallen te wijten aan levensstijl en milieu. CURE SOLUTIONS biedt een verzorgingskuur van 1 maand, die op iedere leeftijd de strijd aangaat met deze nieuwe veroorzakers van huidveroudering.Tegen vermoeidheid Deze 24 uur verzorging voor een vitale huid strijdt dag en nacht tegen vermoeidheid van de huid:
- verzacht gelaatstrekken en vermoeidheidstekenen.
- maakt rimpels en kraaienpootjes gladder.
- zorgt voor een direct en langdurig stralende teint.
De kuur gedurende 1 maand gebruiken ter vervanging van uw dagelijkse verzorging.
Deze heerlijk romige crème heeft een frisse en opwekkende geur, waardoor de huid vanaf het moment van aanbrengen wordt gestimuleerd. Na één maand is de huid gerevitaliseerd, weer glad en stralend.
Geschikt voor alle vrouwen, ongeacht hun leeftijd.
Werking. Ik gebruik deze crème 1 maand lang, net zoals hierboven beschreven staat, als een kuur om mijn huid een maand lang extra voeding te geven. Je kunt de creme ook langer gebruik, bijvoorbeeld de hele winter, maar ik raad wel af om hem te gebruiken als het warmer wordt. De creme is wat mij betreft dus echt een wintercreme. Als ik hem opsmeer is mijn huid echt meteen niet droog meer. Je kunt er ook heerlijk je gezicht mee masseren. Ik vind dat de creme dus goed zijn werk doet. Ik ben van mening dat je de strijd met huidveroudering niet echt aan kan gaan. Als je het mij vraagt moet je het zoveel mogelijk proberen te voorkomen en dat doe je voornamelijk door UV-filters in je creme te hebben. Ja, ook in de winter! Mijn huid is inderdaad glad maar dat is vooral doordat hij niet meer droog is en ik dus geen droogtelijntjes heb. Yes! Ik vind het erg fijn om 's avonds een meer voedende creme aan te brengen, deze creme is dan dus ideaal.









Extra. Yves Rocher heeft op hun site een duidelijke beschrijving gegeven over hoe je de creme zou kunnen aanbrengen. 'Sla met de handpalmen 3 keer zacht op de gezichtshuid voordat u de 24 uur verzorging voor een vitale huid aanbrengt. Hierdoor komt het bloed naar het huidoppervlak, waar het de meeste werkstoffen in zich op kan nemen. Zo profiteert de huid optimaal van deze verzorging. Breng de crème aan op het hele gezicht en in de hals.' Op zich best een goed idee om je huid te stimuleren voor je de creme aanbreng maar ik doe het toch liever tijdens.
Weetje. Ik gebruik deze creme ook bij de make-up workshops.

De officiele prijs is 35 euro (50ml) maar ze hebben nu 40% korting (volgens mij hebben ze die korting bijna standaard) en dan kost hij 21 euro.

See you! Wendy

p.s. omdat het artikel van maandag zo enorm saai was, morgen een filmpje!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen