zaterdag 28 januari 2012

beautybakje #2

Het is weer tijd voor een Beautybakje artikel! Alle spulletjes die ik veel gebruik, graag op mijn kamer heb en meer.




Deze testertjes zag je al voorbij komen in het shoplog filmpje van Utrecht. De meeste van deze testerjes heb ik in Utrecht gekregen. Ik vind het fijn om deze in de la te hebben zodat ik ze sneller pak en uittest.


Heel vaak doe ik mijn creme op in de badkamer. Ik heb er nu 3 in het laatje liggen. Een van Yves Rocher voor een matte huid, een van Yves Rocher tegen een vermoeide huid. En een aloƫ vera gel creme van de tuinen. Daarbij ligt nog een oogcreme die ik alleen gebruik als de gebieden onder mijn ogen heel rood zijn. Sheabutter is eigenlijk ook een soort van creme. Ik gebruik het nu voor mijn binnenste ooghoek omdat de huid daar super droog is de laatste tijd. Lemoney Flutter ligt er natuurlijk ook in, mijn favoriete nagelriem creme. De lippenbalsem die ik bij Yves Rocher heb gekocht bevalt me ook prima. Daarnaast staat een leeg potje. Daar zat creme in van s.p.a. Daaronder ligt nog een tube bodylotion van Nutrimetics. Ik gebruik hem momenteel niet veel, maar dat komt niet doordat ik hem niet fijn vindt.


Lenzen en ontsmettings drupeltjes, best wel basic, maar die liggen er ook. Een nagelriem olie die ik vaker wil gebruiken, tiny hand (love it) en een gezichts-mist. Fijn om je gezicht even mij op te frissen.
Blotting papier ligt er nog steeds in, net als de wenkbrauwmesjes. De nepwimpers liggen daar eigenlijk niet op de goede plek. Ik wilde ze gebruiken bij de fotoshoot maar kwam er niet meer aan toe. En nog een kapotte bovenkant van een kwast van E.L.F.
Hier nog weer allemaal losse dingetjes. Het oogschaduw palette van Sephora past niet in het bakje bij de andere palettes. Hij ligt daarom in dit bakje. Verder het wimper-serum dat ik moet uittesten. Ja, het is heel lang geleden maar het is echt moeilijk om er elke avond aan te denken. Dat is dus al een minpunt. Er ligt nog meer blotting papier in, een pincet en de ModelCo wimperkruller. En een kwast die bij een bronzer van bourjois kwam, een oogroller en wax.

See you!Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen