woensdag 11 januari 2012

Everyday bakje


Iedereen die van elk make-up product meer als een heeft zit eigenlijk met dit probleem. Je kunt niet al je make-up te tegelijk gebruiken, je moet de favoriete producten er uit kiezen. En die favoriete belanden onbewust standaard op de plek waar je je opmaakt. Een 'everyday bakje' waar jou meest gebruikte en favoriete producten liggen van dat moment.



Ik heb niet letterlijk een bakje, maar wel producten die ik veel gebruik en dagelijks. Deze producten heb je waarschijnlijk ook vaak op mijn site voorbij zien komen.


Als eerste de basis dingen. Ik gebruik altijd foundation! Foundation is echt mijn favoriete make-up product. Ik gebruik de foundation van Mac die ik al eens gereviewd heb. Daarbij gebruik ik de Sigma F82 Round Kabuki brush. Ik vind deze kwast echt zo fijn! Over de foundation gebruik ik een finishing powder, ik gebruik hem niet altijd, maar als ik tijd heb liever wel. Je foundation blijft daardoor langer zitten zonder dat het er voor zorgt dat je foundation lelijk gaat zitten.


Op mijn ogen gebruik ik niet altijd oogschaduw maar ook hier weer, als ik tijd heb liever wel! Mijn ogen hangen nogal en dat kan ik zo een beetje liften in de buitenste ooghoeken. Mijn favoriete palette is Oh So Special van Sleek. Ik heb hem niet gereviewd omdat hij mega populair is en er echt al zat reviews op internet te lezen vallen. Ik vind het in elk geval een fijn palette! Daarbij gebruik ik een oogschaduw basis, ik gebruik momenteel die van Elf. Zoals ik ook al eerder zei dit is tijdelijk want ik ga de Urban Decay Primer Potion kopen, eindelijk! En om precies te zijn, zaterdag! Dan ga ik naar Utrecht, en natuurlijk krijgen jullie dan een shopverslag en shoplog!
Ik kan trouwens met 1 kwast prima alles met oogschaduw doen wat ik wil. Maar toch werkt het fijner om verschillende maten te hebben. Maar als het echt basis is, kan ik het doen met 1 kwast.


Mijn wenkbrauwen zet ik altijd nog iets sterker aan met wenkbrauwpotlood. Nog niet de perfecte kleur maar het werkt prima voor nu.


Alle kwasten.
Altijd gebruik ik eyeliner, altijd! Vooral als ik geen oogschaduw op heb. Het liefst gebruik ik geleyeliner of vloeibare. Om het aan te brengen gebruik ik een heel dun kwastje (valt net van de foto af). En natuurlijk een wimperkruller en mascara. Nog steeds is de Waterproof mascara van Gosh een favoriet!


Heb jij ook van die producten die je bijna elke dag wel gebruikt?
See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten