dinsdag 10 januari 2012

FOTD: fotograaf


Vorige week ben ik naar de fotograaf gegaan. Ik heb toen even foto's gemaakt van de look die ik heb gemaakt. Waar moet je op letten als je naar de fotograaf gaat? Ik vertel het je!
 

Zorg dat je je gezicht lekker wakker hebt gemaakt door er een plens koud water tegenaan te gooien. Daarna een creme opdoen en die laten intrekken. Als eerste mag je best wat foundation op doen. Als je het hebt kun  je er nog een basis/primer onder doen zodat alles goed blijft zitten. Ik breng ook nog concealer aan als extra, ik doe dit normaal niet altijd. Daarna ga je met een (transparante) settings powder over je hele gezicht.  Ik sla meestal mijn voorhoofd over omdat ik dan nog meer last heb van droogte lijntjes.

Als je die basis hebt gemaakt kun je verder gaan met blush. Ik breng blush het liefst aan met een stippling brush. Boven de blush breng ik een highlighter aan en onder de blush bronzer om een beetje te shapen. Die poeders zijn best belangrijk omdat je gezicht er matter van wordt. Wanneer je op de foto gaat, moet je eigenlijk altijd wat poeder omdat je huid dan snel lijkt te glimmen.

 De foto's van de ooglook zijn niet helemaal gelukt maar ik hoop dat je toch een beetje een indruk krijgt. Voor de hele ooglook heb ik het palette gebruikt van Sleek Oh So Special. Aan de binnenkant heb ik een witte kleur gebruikt met daarnaast een light glimmende roze. Daarnaast een matte donker paars die best een beetje vervaagt is. Dan in de crease met glimmend grijs. En boven de crease nog donkerpaars glimmend en dat heb ik aan laten sluiten met de rand boven mijn wimpers zodat je een soort v in de hoek krijgt.


Daarna heb ik nog oogpotlood aangebracht onder mijn oog en eyeliner. En natuurlijk mascara. Op mijn lippen had ik nog een mooie glimmende lipgloss met een beetje een bruin/goud achtig tintje. Als ik de foto heb met het echte resultaat laat ik die natuurlijk zien!
See you! Wendy

2 opmerkingen:

  1. die look is echt super mooi!
    kun je een keer een filmpje maken van een look?
    je hebt er al één maar ik zou er graag meer zien!
    super leuke blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie! ga ik zeker doen:)

    BeantwoordenVerwijderen