woensdag 18 januari 2012

Nail patch Sephora


Zoals ik gisteren al liet zien in mijn filmpje van de shoplog (ja, rond 7 uur was hij eindelijk klaar met uploaden!) zien dat ik nagel stickers had gekocht bij de sephora. Daar wil ik nu wat meer over vertellen.


Als ik het goed begrijp, zijn dit nagelstickertjes die van echte nagellak gemaakt zijn. In het pakketje zitten 2 rijen met 8 nagels en een sticker om hem te sluiten na gebruik. De eerste stap is dat je kijkt welke nagel op jou nagel past. Hij moet goed aansluiten maar zeker niet te groot zijn.


De volgende stap is om de folietjes er af te halen. Aan de bovenkant zit een doorzichtig folietje en er onder een wit papiertje. Je kunt de nagelsticker nu op je nagel plakken. nogmaals: laat het goed aansluiten. Eerlijk gezegd kwam ik een beetje een hand tekort bij het aanbrengen van de stickers waardoor het soms wat scheef zit.


Daarna strijk je de sticker glad over je nagel. Aan het uit einde fouw je hem om, en dan kun je dat heel makkelijk afscheuren of knippen.

 Ik vind de nagel stickers er super mooi uit zien. Mijn zusje geloofde eerst niet eens dat het echt stickers waren. Het ziet er dus ook uit als echte nagellak. Voor 9,30 zou ik dit eigenlijk nooit doen, dat is gewoon een belachelijke prijs, als je het mij vraagt. Maar voor 2,80 wilde ik het wel eens uitproberen. Het zou 11 dagen moeten blijven zitten dus daar vertel ik een keer bij een andere blogpost wat meer over.
Ik heb voor de zekerheid nog een doorzichtig laagje top-coat aangebracht omdat sommige stukjes niet echt goed plakten op mijn nagels. Lijkt jou dat wat, stickers op je nagels?

See you ! Wendy Harthoorn

2 opmerkingen:

  1. Voelt dat het zelfde als nagellak aan je nagels?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op je nagels, ja, alleen bladert het dan niet in stukjes af. tot nu toe zit het hetzelfde als in het begin. Alleen de topjes waren iets beschadigt omdat ik dat gebruikte om de randjes van andere nagels af te scheuren. Als je ze uit de verpakking haalt voelt het niet aan als nagellak ofzo. Het plakt niet echt.

      Verwijderen