donderdag 26 januari 2012

Nail patches resultaat



  
Ik wil jullie even het resultaat laten zien van de nail patches. Blijven ze echt 11 dagen zitten? Ziet het er niet nep uit? 


dag 1
Nee en nee. Helaas blijven ze niet 11 dagen zitten. En blijven ze ook niet onbeschadigt. maar ze blijven in vergelijking met nagelak wel lang zitten!
dag 2

dag 6

Eind dag 7 heb ik ze zelf weg gehaalt. Toen waren er echt teveel beschadigingen. Maar dat is wel veel langer als normaal. Mijn nagels waren ook meteen weer slap toen ik de nail patches weg haalde. Dat betekend dus dat mijn nagels steviger waren met de patches. Na een paar daagjes gaan de patches er wel mooier uit zien aan de nagelriem kant. Als je nagel iets gegroeit is vallen er geen stukjes meer over je nagelriem als je dat perongeluk gedaan had. (zie duim dag 1)  

See you! Wendy


 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen