vrijdag 20 januari 2012

Review: Urban Decay Primer Potion


Urban Decay Primer Potion oftewel UDPP is de bekendste oogschaduw-basis die er is als je het mij vraagt. Al jaren hoor ik er goede dingen over en al jaren wil ik hem kopen. En nu heb ik hem dan eindelijk! Kijk snel mee naar deze super oogschaduw-basis!

In het filmpje van maandag lied ik de oogschaduw-basis al zien. Hij komt verpakt in een mooi doosje en het ziet er best chique uit. De verpakking is ook nieuw. Vroeger hadden ze de oogschaduw-basis in een flacon zitten met een applicatortje er in gedraaid. Het bleek alleen dat dat niet zo'n handige verpakking was. Je kon namelijk niet al het product uit het flesje halen. Nu wel! Er zit nu zelf 10 % meer product in.

video

De verpakking was eigenlijk kleiner als ik had verwacht. Ik denk dat dat komt omdat ik op Ebay al wat Profecional Size foto's zag staan. Dat is de UDPP maar dan in een nog groter formaat. Op Ebay kon ik nooit de goede vinden. Of het was niet de goede versie, of te duur of ze verzonden niet wereldwijd. Uiteindelijk had ik dus maar besloten om hem gewoon in de winkel te kopen. Iets duurder uit, maar er was gewoon geen andere optie. Ook de officiƫle UD website en beautybay waren allemaal problemen bij het betalen waardoor het dan toch niet kon. En dan nu de voor en na foto's!:


voor


na


voor



na
Op de eerste voor en na foto's valt het me nog heel erg mee. je ziet amper verschil! Op deze foto's echter zie je wel dat er wat kleur vanaf is. Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik maar een heel klein beetje oogschaduw basis had gebruikt. Te weinig, want ik dacht eerst dat ik geen oogschaduw op zou doen. (wel dus, toen ik bedacht dat ik hem wilde testen) En het had 2x geregend dus dat telt natuurlijk ook mee. Ondanks de regen is de oogschaduw niet in de laantjes getrokken. Ik vind de substantie ook heel fijn aanvoelen. Lekker stevig, niet te vloeibaar, smeert goed uit en blijft dan goed vast zitten. Ook swatches zien er veel mooier uit met oogschaduw basis er onder. Ik hou gewoon van dit product, een absolute favoriet! De verbeterde verpakking is natuurlijk ook super, nu hoef ik niet ingewikkeld te doen met bijv. een lipgloss achtig tubetje. De Hema heeft namelijk een oogschaduw-basis in een tubetje dat meer voor lipgloss bedoelt is. Erg jammer!
Gebruik jij oogschaduwbasis?
See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen