woensdag 4 januari 2012

Stash indeling

Eergisteren heb ik een nieuwe vloer gekregen in mijn slaapkamer. Daarbij ook een nieuwe kast en een compleet nieuwe indeling. Een goed moment om mijn Stash ook eens uit te zoeken. Ik wil jullie vandaag laten zien hoe ik alles heb ingedeeld.


Zo ziet mijn make-up kast er uit.(foto bovenaan) De kast is lager dan mijn bureau en er zitten 6 lades in. Ik vind het handig dat de lades niet mega groot zijn. Make-up zet je namelijk niet op elkaar maar gewoon naast elkaar.


Boven op de kast staan mijn 2 bakjes met make-up kwasten. Over de kwasten kun je hier meer lezen. Voor de bakjes met kwasten staat een los laatje met make-up die ik weg doe. Dit gooi ik niet rechtstreeks de prullenbak in hoor, ik vraag eerst aan andere of ze er iets van willen hebben. Met de nagellak in de bakjes ga ik nog een leuke DIY maken.


In de bovenste la zit niet zo veel. Alleen een mandje met lipgloss, lipstick en lippenbalsems. De lippenbalsems gebruik ik erg weinig vanwege de paraffine. Lipgloss draag ik de laatste tijd vooral. Lipstick gebruik ik zelfs minder hoewel dat normaal mijn favoriete lipproduct is.


In de 2de la met de basis producten. Deze spullen zorgen voor een egaale huid en de basis (geen oog en lip make-up) In het (op de foto) bovenste laatje zitten foundations van gosh,mac,maybelline,maxfactor en catrice. In het 2de laatje zitten concealers, make-up basisen,highlighters en wenkbrauwpotlood. In het laatste laatje zitten poeders: bronzers,blush,setting powder en matterende poeders.



In het volgens laatje zitten 4 bakjes. Deze mantjes komen volgens mij van de Xenos vandaan. Rechts onderin zie je nog een doorzichtig bakje, dat is een bakje waar wattenstaafjes in gezeten. In deze la zitten oogschaduw's (zwarte bakje), mascara's en eyeliners (roze bakje), nog meer oogschaduws, geleyeliners en slijpers(gelebakje), nepwimpers(doorzichtige bakje) en wimperkrullers. 2 wimperkrullers liggen voor de bakjes omdat die er niet in passen, de andere (roze) past wel in het gele bakje.


Deze la is het beautybakje, waar ik laatst een artikel over maakte. Deze zit nog niet vol dus het duurt nog even voor het volgende beautybakje artikel online komt.

In de la daaronder heb ik wat spulletjes gedaan van de kruidenshop. In deze la kunnen nog heel veel spullen.

In de onderste la zitten alle nagel producten. Vroeger had ik alle nagellak in een kleine laatje (zo'n een als op de foto in het begin) maar daar paste het op een geven moment niet in. Deze la is ook niet ideaal want de nagellak kan dan niet staan zoals je ziet. Voor in de la staat nog zo'n doorzichtig wattenstaafjes bakje met allemaal kleine dingen zoals nepnagels en een konad zetje. Daarnaast nagelvijlen en nog meer nageldingetjes zoals het nepnagelsetje die ik had gebruikt bij helloween.


hoe bewaar en orden jij je make-up?

See you! Wendy



1 opmerking: