dinsdag 24 januari 2012

Voor en na make-up

Bijna niemand is een natural beauty van zichzelf. Daarom gebruiken veel vrouwen make-up. Make-up, hoeveel verschil maakt het nou eigenlijk? Vandaag laat ik voor en na foto's zien.

Ik denk persoonlijk dat make-up echt heel veel kan veranderen. Iedereen ziet er wel iets mooier uit met make-up op. Of ken jij iemand die lelijk wordt van make-up? (als het mooi is aangebracht). Laats was mijn vriendin Angelique bij me en ik heb haar toen opgemaakt. Zie hieronder de foto's
voor



na

Dingen die zijn verandert:
-oude make-up er af
-wenkbrauwen epileren
-creme (aloa vera gel) aangebracht
-foundation
-concealer
-blush blonzer en highlitgher
-oogschaduw
-eyeliner
-mascara





Over deze look had ik gister een how-to filmpje online staan. (in elk geval met dezelfde kleuren) Ik vindt de look best wel geslaagd.
Wat is de reden dat jij make-up draagd?

See you! Wendy Harthoorn

3 opmerkingen:

  1. ik vind de make-up niet mooi nu het zo heftig is, als je het meer naturel had gehouden was het erg mooi geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Angelique heeft meestal naturel make-up, daarom is het juist leuk om eens wat anders te doen leek me zo

      Verwijderen
  2. Dat vind IK wel meevallen, Ik vind de make-up hartstikke mooi bij na

    BeantwoordenVerwijderen