zaterdag 14 januari 2012

Yes! Dagje Utrecht

TnT_Web_006


Op het moment dat jij dit leest, hoop ik al lekker rond te huppelen door Utrecht! Ja vandaag ben ik even lekker een dagje weg naar Utrecht. Om kleding te kopen, maar ook make-up en misschien een nieuwe camera! Ik heb alvast de leuke winkeltjes opgezocht, kijk je mee?

Trick ‘n Treats is een heel schattig winkeltje in Utrecht waar ik al veel over gehoord had. Je kunt er cupcakes kopen, macarons en heel veel snoep. Super schattig!
Boots Apotheek is een winkel met maar een aantal filialen en in Utrecht zit er een. Ik ben erg benieuwd naar NO7 merk dat ze verkopen omdat die lijn is opgezet door een dermatoloog en het niet heel prijzig is.
Toko centraal is een soort buitenlandse supermarkt waar ze allerlei producten verkopen uit Aziatische landen. Amandel olie, rozenwater en nog veel meer leuke dingen voor niet veel geld. Ik ben heel benieuwd!
Hier wil ik denk ik sowieso citroenzuur kopen en cacaoboter.
Sephora is toch echt wel de winkel waarvoor ik eigenlijk vooral naar Utrecht wilde. Al jaren wilde ik de Urban Decay Primer Potion kopen maar het is telkens niet gelukt om hem op internet te kopen. Nu dus maar gewoon in de winkel want het is sinds kort ook in Nederland te koop! Verder wil ik nog een crease brush kopen van Sephora's eigenmerk, miss lipgloss vindt deze namelijk super fijn en ik wilde eigenlijk ook wel zo'n kwast hebben.
Euroland, je hoort het al aan de naam. Volgens mij is dit een soort van Action maar dan met een ander assortiment. Ik ben heel benieuwd of ik hier wat leuke dingetjes kan scoren voor een aantal euro's!







Bij The Body Shop hebben ze lekkere korting. Ik heb al gelezen over mega douchegels voor 5 euro i.p.v.15 en ook op de site zag ik flinke korting. Ik ga nog even kijken wat ik precies ga kopen maar waarschijnlijk zo'n douchegel en een palette.
Ik ben heel erg enthousiast geworden over de lente collectie van H&M in de nieuwe catalogus. Ik wilde dus zo snel mogelijk naar een (grote) H&M om die kleding te passen en echt te kijken wat allemaal het beste staat. Of ik alles meteen koop weet ik niet omdat ik andere dingen die ik ook wil hebben, wil kunnen kopen en ik dit later ook op internet kan bestellen.
Ik dacht dat er een Yves Rocher in Utrecht was maar op de site staat dat hij elke dag gesloten is. Misschien dat ze aan het verbouwen zijn? Ik weet het niet, we zullen zien!
New Yorker is een winkel die ik lekker goedkoop vind en waar je echt prima kleding kunt kope. Oké de kwaliteit is niet op en top maar wel leuk! Qua kleding heb ik liever veel maar goedkoop in plaats minder en duur omdat ik nog niet precies weet wat ik echt leuk vind en wat bij me past. Maar daar wil ik dus sowieso heen en hoop dat ze lekkere korting hebben.
Ik wil ook nog even langs de Action. Ik heb in principe wel een Action in de buurt zitten maar die is niet zo groot. Ik ben dus benieuwd naar het assortiment van een grote Action. (ik neem aan dat hij in Utrecht groter is als in een kippendorp als Barneveld). Ik ga denk ik wat oogschaduws meenemen waar ik goede dingen over heb gehoord en een mascara.




Op beautylab.nl hoor ik heel veel over Kruiderij Erica, ik wil daar dus heel graag heen want daar kun je dus ook van die kruiden kopen! Ik hou gewoon van dat soort winkeltjes, net als De Tuinen. Toch koop ik er lang niet altijd wat, of te duur of niet nodig of toch niet natuurlijk genoeg.
Tallyweijl is een winkeltje die erg leuke kleding hebben en zit helaas niet in veel plaatsen (volgens mij) dus hier ga ik ook even langs. Ik wil ook nog langs een parfumerie zoals Iciparis XL of Douglas om een mooie lipstick te kopen of concealer van estee lauder. Mijn eerste echte "grote merken" make-up!
Tenslotte ga ik nog langs wat grotere ketens zoals C&A en V&D. En natuurlijk langs de Bijenkorf maar daar komen we automatisch wel denk ik. Qua eten hoop ik dat we lunchen bij Bagel en Beans. Een leuk zaakje waar je volgens mij heerlijk kan ontbijten en lunchen. Misschien 's avonds ergens bij een tentje langs voor pizza ofzo. Er komt nog een fotoverslag, dus dan horen jullie alles! Heeft iemand nog een tip van waar ik ECHT even heen moet gaan?

See you! Wendy Harthoorn

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen