dinsdag 21 februari 2012

blog

Zoals iedereen denk ik wel heeft gemerkt zijn er minder artikelen online geplaats op de blog deze week. Dit komt een doordat ik de motivatie een beetje verloren ben. Ik krijg best vaak negatiefe reacties waardoor je zo'n gevoel hebt van: Wie vindt het eigenlijk wel leuk? Daarom wil ik waarscheinlijk nu standaart 3x per week gaan bloggen. Dit komt ook door school. Dat kost heel veel tijd en de blog zorgt voor best veel stres. Vinden jullie 3x per week te weinig, of vind je dat ik gewoon door moet zetten?

7 opmerkingen:

  1. ik vind dat je door moet gaan. ik weet niet precies hoeveel mensen jou blog lezen maar ik hoop dat ik voor het grootste deel praat. de mensen die negatieve reacties plaatsen hebben gewoon niks beters te doen. als je echt niet uit komt met school okee. maar als ik jou was zou ik je motivatie niet laten verpesten. Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Negatieve reacties kunnen ook opbouwende kritiek bevatten, je moet gewoon hard zijn om hogerop te komen.

      Verwijderen
    2. De manier waarop negatieve reacties worden geplaatst is meestal niet op een opbouwende manier. Het gaat me niet zozeer om het hogerop komen, ookal zou dat natuurlijk heel leuk zijn.

      Verwijderen
  2. wil je alsjeblieft een keer je stash laten zien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. soms moet je prioriteiten opnieuw stellen, dapper dat je nu even op de rem gaat staan! Het moet wel leuk blijven, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je moet het idd wel leuk blijven vinden, maar ik ben een trouwe lezeres geworden en ik vind het leuk! het is jouw beslissing, en ik zou het jammer vinden als het maar 3 keer per week was..maar je schoolwerk moet er niet onder lijden. wat je ook kunt doen is bijvoorbeeld, aleen op woensdag en zaterdag en zondag niet. ik heb de negatieve reacties gelezen en ik vind het nergens op slaan. het zijn meestal alleen maar meningen : bij de make-over vond iemand de make-up van dat meisje te heftig..dat is haar mening en ik vond het egt mooi bij haar staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee, ik reageer een beetje laat sorry. Ik had dit allang gelezen.
    Ik vind jou blog echt heel cool, maar er komen idd allemaal van die negatieve reacties.
    Die mensen die dat doen zijn gwn heel zielig, ze vervelen zich en dan gaan ze zo doen. Je moet je er eigenlijk niks van aan trekken maar dat is soms best wel moeilijk om net te doen alsof er niks aan de hand is.
    En als school nu ook teveel tijd kost, kun je idd nu 3x per week een artikel doen en als het iets rustiger is met school weer vaker ofzo. Ik kijk in ieder geval eigenljk elke dag wel op je blog en ik vind het echt super vet! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen