maandag 20 februari 2012

DIY: aardbeienmasker

Vandaag is de voorjaarsvakantie begonnen. Dat betekent dat het zonnetje er weer aankomt, en dat er weer aardbeien in de winkel liggen! Ik wil jullie een lekker fris en natuurlijk masker laten zien met aardbeien.


Natuurlijk heb je een aardbei nodig. 1 aardbei is voldoende. Ik had een grote aardbei en ik had genoeg voor 2 a 3 maskertjes.

Daarnaast heb je yoghurt nodig. Dit mag vol zijn of  mager. Ik raad vol eigenlijk aan omdat deze versie nog het meest onbewerkt is en dus natuurlijker.

Je prakt de aarbei in stukken en een beetje op gevoel voeg je yoghurt toe.

Om het iets steviger te maken kun je bijvoorbeeld cacao toevoegen of havervlokken. Ik heb zelf dat laatste gedaan. Voordat ik het masker aanbracht heb ik eerst een heel dun laagje kokosnoot olie toegevoegd en daaroverheen het masker

Het masker is heel licht roze en een beetje doorzichtig en vooral vloeibaar. Het masker werkt heerlijk fris en is ook ideaal voor mensen met onzuiverheden.


See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen