dinsdag 14 februari 2012

favorieten

Vandaag een artikeltje met mijn favoriete produkten. Het is halverwege februari dus ik kan het nog niet favorieten van januari en februari noemen, maar tot nu toe zijn dit mijn favoriete producten in dit nieuwe jaar.

Ik liet al in een kort berichtje 1 1/2 week terug zien dat ik 2 cadeautjes heb gekregen. Deze crème was 1 van die 2 cadeautjes. Ik vindt hem zo fijn omdat hij lekker dik is. Ik gebruik hem niet voor op mijn gezicht (het is hand- en bodycream) maar meer op extreem droge plekjes. Ik had door het koude weer bijvoorbeeld een heel droog plekje op mijn ooglid, in mijn hals en op mijn bovenarm. Dit kun je denk ik niet in Nederland kopen.


Deze deodorant  heb ik nu al zeker een jaar en de ene keer gebruik ik hem heel graag en de andere keer moet ik er niets van hebben. Ik vind de geur ten eerste helemaal geweldig! Dit is zo extreem lekker fris. Het probleem met deze deodorant is vaak dat je heel snel weer gaat zweten. En omdat het een roller is kun je niet makkelijk weer wat op doen. Deze deo is er ook in een stickvorm, misschien werkt dat beter voor mij. Hij is trouwens van TheBodyShop.

Natuurlijk cocosnootolie! Dit gebruik ik als haarmasker en lippenbalsem. Dit is echt het enige haarmasker waarbij is echt goed verschil heb gezien. Ik kan iedereen aanraden om kokosnootolie in huis te halen! Hier kun je meer lezen over het masker en kokosnoot olie.


Natuurlijk het moddermasker! Dit werkt gewoon super voor mij. Lees er hier meer over.


Deze crème is gewoon de allerbeste van alle crèmes die ik tot nu toe heb getest. Je kunt hier de review lezen.


Deze lippenbalsem heb ik in Utrecht gekocht. De geur is heel apart maar hij voelt heel fijn aan. Voorkomt dat je lippen nog meer uitdrogen.


Deze Lipstick van Clarins is echt mijn favoriete lipstick. Als ik lipstick draag is dat deze lipstick. Hij voelt gewoon superfijn aan en heeft een hele mooie kleur.


De blendingkwast van Sephora gebruik ik elke keer als ik oogschaduw draag. Absoluut een favoriet dus.





Natuurlijk ook de oogschaduw primer van Uban Decay. Je kunt er hier een review over lezen.


En natuurlijk dit mooie oogschaduw palette van Sephora. Super pigmentatie en lekker veel variatie. Hier kun je een ooglook bekijken die ik met dit palette heb gemaakt.


See you! Wendy

1 opmerking: