zondag 5 februari 2012

Kort berigtje

Gister was ik ziek en heb dus niets kunnen posten. Daarom stuur ik nu nog even een klein berigtje. Ik wil jullie graag wat nieuwe spulletjes laten zien. Ik ben namelijk in amersfoort geweest en heb 2 leuke cadeautjes gekregen.


Dit zijn alles spulletjes die ik heb gekocht en gekregen.
In Amersfoort zit een winkeltje dat Big Bazaar heet. Je kunt er van alles en nog wat kopen. Zo ook een aantal make-up producten. Ik kocht een setje van W7, een duits merk dat daar dus ook tekoop was. Hiet zat een mascara in en een oogpotlood.


Daarnaast heb ik van het merk Saffron een oog en gezichts make-up remover gekocht. Het zag er zo schattig uit!
Aangezien het bijna Valentijnsdag is heb ik deze parfum gekocht " La rive cash for men". Mijn vriend kijkt nooit op mijn blog dus hij zat dit ook wel niet zien.
En als laatste heb ik daar een voeten deodorant gekocht. Alvast ingeslagen voor komende zomer!
De moeder van mijn vriend is vorige week op vakantie geweest en had 2 cadeautjes voor me mee gebracht. Deze Aloë Vera creme van EJove...

 ... en deze Aloë Vera zeep! De crème ben ik tot nu toe heel tevreden over en is ideaal met dit weer. De zeep ruikt heerlijk fris, en er zit geen SLS in!
 See you! Wendy




4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. SLS (Sodium laureth sulfate) maar het heet ook wel SLES (sodium lauryl ether sulfate) en ALS. Dit is een agresief reinigend ingrediënt (waardoor het de huid uitdroogt) en wordt vaak in shampoo gebruikt.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen