zondag 29 april 2012

Beautygloss party 2 outfit +goodiebag


Ik wil nog mijn outfit laten zien die ik heb gedragen bij de tweede beautygloss party!
Onder aan het artikel heb ik ook het filmpje staan van de goodiebag + alle spullen die ik daar geshopt heb.
 




Dit is de make-up die ik droeg. Het is op deze foto niet erg netjes omdat dit snel gedaan is toen ik uit ging testen wat voor make-up ik zou dragen. Ik wilde het redelijk rustig houden met lichtroze oogschaduw met grijs in de creas.


Dit is de jurk die ik droeg. Ik ben heel Apeldoorn door geweest maar uiteindelijk is dit de beste jurk die ik gevonden heb. Het thema was summer chiq. Deze licht roze kleur paste daar bij. Dit jurkje is van h&m en koste 40 euro.



Ik heb deze hakken in Apeldoorn gekocht bij een super leuk winkeltje. (Die zit net uit het overdekte shopcentrum.) Deze schoenen koste maar 25 euro en ik vind ze echt heel mooi. Helaas heb ik het na 2 uur al opgegeven en andere schoenen aangedaan. Ik had eerst veel meer moeten oefenen met het lopen op hakken voor een lange tijd(6 uur).



Deze armband past echt perfect bij de jurk. Deze arband heb ik gekocht bij Bijou Brigitte en koste ongeveer 6 euro.

Deze oorbellen heb ik voor 5 euro gekocht bij het winkeltje waar ik de hakken heb gekocht.

Deze ring heb ik ook bij Bijou Brigitte gekocht en koste ongeveer 7 euro. De kleur paste er ook weer perfect bij.


Ik had er ook nog een klein bolero achtig vestje bij aangedaan en een huidskleurige panty. Voor de party had ik gewoon platte schoenen aan. Die had ik gekocht voor 7,50 euro bij Scapino en zijn nu stuk. En ik had nog een legging over de panty omdat het niet super mooi weer was. Mijn haar had ik half vast met een knip (waar halvewege de dag iets vanaf gebroken was). Ik had het ook gekrult maar daar was al snel niet heel veel meer van te zien.



Dit is het shoplog filmpje + de inhoud van de goodiebag.

De jurk zit helaas toch niet helemaal goed. Daarom heb ik besloten hem te verkopen:
http://link.marktplaats.nl/555582202


See you! Wendy

4 opmerkingen: