zondag 29 april 2012

Queensday ! 

Vandaag een gastpost door Talitha. Morgen is het alweer Koninginnedag. Daar moet natuurlijk een post over dacht ik. Ik laat veel foto's om je op ideeën te brengen.

  

Queensday ! 

Morgen Koninginnedag, ik heb er al zin in. Zometeen mn nagels lakken! Dit zijn voorbeelden van wat je allemaal zou kunnen doen. 
Meestal doe je alleen oranje of alleen de Nederlands vlag, maar je kan het ook allebei doen. Dat zie je bij de eerste twee foto's. Bij de derde foto zie je gewoon oranje. Bij foto vier zie je de kleuren van de vlag en ook oranje met een kroontje. Dat kroontje vind ik erg origineel, maar lijkt me wel lastig. De laatste vind ik ook erg leuk. 






De catwalk 

De kleur oranje word niet vaak gedragen(bij mij in ieder geval niet!), maar op Koninginnedag is dat een ander verhaal! Nu wat foto's van kleding van de catwalk in het Oranje. Oranje jurkjes zijn volgens mij voor Koninginnedag heel leuk!





Sieraden

Leuke sieraden voor Koninginnedag? Hier wat voorbeelden om je outfit helemaal af te maken. 

































Make-up looks

Met Koninginnedag kan je kiezen voor een mooie ooglook of een kleurtje voor je lippen. Als je dit alle twee doet word het namelijk te veel! Ik vind het zelf mooier om een leuk ooglook te hebben. Hier weer wat foto's. De mooiste ooglook vind ik toch de tweede foto. 







Zo dit was deze lange foto post. Vond je het leuk?
Allemaal alvast een fijne koninginnedag en veel plezier! 


Groetjes Talitha. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten