zaterdag 9 juni 2012

Lush how to: nieuwe verpakking + review


Lush is een geweldig merk! Geweldige ingrediënten geweldig mooie verpakkingen alleen.. niet heel practische verpakkingen. Ik denk dat de meeste beauty-fans weten dat het hygiënischer is om een pomp flacon te gebruiken voor een creme als een potje. En omdat lush hun producten in potjes verkoopt heb ik zelf een oplossing bedacht!


Ik heb het zelf in een pomp flacon gedaan. In de winkel wist de vrouw die me hielp me te overtuigen dat het niet zo onhygiënisch is om creme uit een potje te gebruiken als sommige mensen denken. Omdat je met je handen in de creme gaat komen de bacteriën in de creme en die smeer je dan later(wanneer het er meer zijn geworden) weer op je gezicht. Ik vind het ook gewoon praktisch om een pompje te gebruiken.
Ik ging dus opzoek naar een pomp flacon. Eerst op internet omdat ik er 1 wilde met een luxe uitstraling. Maar toen liep ik in de DA en kwam ik een simpel reis flaconnetje tegen. Dit is eigenlijk een verstuiver!  Maar deze creme is dun genoeg om er doorheen te kunnen waardoor je precies hetzelfde krijgt als bij een pomp flacon.


Ik heb de stikkers die op het lushpotje zaten er vanaf gepeuterd. Omdat er nog een beetje lijm resten op zitten kun je die vervolgens weer op het flesje plakken. De creme doe je er vervolgens in met een spateltje. De creme die ik heb gekocht van lush is Skindrink. Een creme die voor de droge huid is. Als ik deze creme opsmeer merk ik echt dat mijn huid hem als het ware drinkt. Want deze ingrediënten zijn echt helemaal top! Kleine opmerking: op de website staan andere ingrediënten als op de stikker. op de stikker staat bijvoorbeeld dat Aloë Vera het hoofdingrediënt is. Op internet dat water het hoofdingrediënt is. Ik gebruik hem nu liever als nacht creme omdat hij wel een beetje aan de vettige kant is. De geur is best apart maar dat vind ik juist lekker. Dit vind ik in elk geval lekkerder ruiken als een chemisch goedje of iets dat vol met parfum zit.


Stop jij een product ook wel eens in een nieuwe verpakking?

*de reden dat ik zo weinig post is nu vooral vanwege school. Ik heb nu nog even 2 hele drukke weken en dan heb ik vakantie. De motivatie voor de blog begint weer te groeien dus houd het hier in de gaten! Ik heb in elk geval al 2 filmpjes klaarstaan, waarvan er 1 over 10 minuten online is!

See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen