vrijdag 20 juli 2012

Vakantie shoplog + stoppen?


Ik ben net terug van 1 week vakantie naar zwitserland en 1 week Giethoorn. Ook ben ik in italië geweest en daar heb ik ook weer leuke spulletjes gekocht. Tijd voor een artikel en een vakantie shoplog dus!
Ook wil ik even uitleggen waarom er al zo lang geen blog artikelen zijn geplaats en er waarscheinlijk ook niet meer zullen worden..




 Italië





Mijn vader had een (leeren)tassen gewinkel gevonden in Italië waar ze 50% korting hadden. Daar heb ik deze portomonee gekocht. Ik vind hem echt heel mooi! 9,95 euro




Deze slippers zijn bij Terranova gekocht, ook in Italië. Ze waren maar 5 euro dus ik kocht ze alvast omdat mijn huidige slippers al weer aardig versleten raken.


Dit broekje kocht ik bij diezelfde winkel voor 12,99 euro. Hij is grijs van kleur en heeft net iets meer details als het broekje hier onder. 



Deze slof-ballerina's heb ik gekocht bij OVS, ik vond het een beetje op een Primark lijken. Ze hadden goedkope kleding maar ook tassen, schoenen en sieraden. Ook kon je er make-up kopen, van merken die wij hier ook hebben maar ook nog andere merken.


Ik had nog een grove kam nodig om mijn haar te kammen als het nat is zonder dat het beschadigt, dit leek me prima.



Ik heb al heel lang geen goede vloeibare eyeliner meer en dus wilde ik er nu echt een kopen. Ik koos voor deze van Rimmel omdat er verder geen vloeibare eyeliners waren met een dun kwastje. Toen ik thuis was kwam ik er achter dat hij in nederland veel goedkoper is.. hij was 11 euro.

Bij de kassa lagen nog allemaal bakjes met spulletjes die je voor een paar euro kunt kopen. Ik heb daar deze reinigingsmelk mini gekocht. Hij werk echt super moet ik zeggen! jammer dat ik niet een grote fles heb gekocht. 1,49 euro

Meppel



Bij een OP=OP shop in Meppel heb ik dit mini deotje gekocht. Ik had hem hiervoor ook al en hij beviel goed. 1,-


In Meppel hadden ze echt hele leuke kraampjes! Zo kon je bij Etos de parfum testers kopen. Grote flessen parfum die meestal nog heel vol zitten voor maar 10,- euro! Ik heb deze parfum daar gekocht: Lolita Lempicka Fleur Défendue au de parfum 100ml. Ik gok dat er nog 70 ml in zit. Origineel een waarde van 60,20 euro.(70ml) Hiervoor had ik deze parfum op mijn verjaardag gekregen maar dat was 30 ml, die koste 21,-(zonder korting 48,-) Ik heb hier dus duidelijk een geweldige deal! Eerst had ik deze parfum al bij een ander kraampje gekocht maar gelukkig kon ik die nog terug brengen (20ml voor 16 euro!)



Bij een ander kraampje verkochten ze make-up testers. Ik heb hier dit Dior oogschaduw pallet tester gekocht voor 7,50 euro! Dit is een limited editon van de Spring garden party collection in Garden Roses!!! normaal kost deze  limited edition €56,5, het enige verschil is dat ik geen doosje meer heb.




Bij datzelfde kraampje heb ik een lancome test lipstick gekocht voor maar 2,50 euro. Ik heb er goed op geled dat hij nog niet vaak is getest en daarnaast natuurlijk of ik de kleur mooi vindt. Er zit minder gram lipstick in en heeft een andere verpakking maar nogsteeds dubbeldik het geld waard. (normaal 30,00 euro)

Giethoorn 


Ik giethoorn hadden ze een heel leuk zeep winkeltje. Er waren super veel geuren van zelfgemaakde zeep. Omdat ik niet kon kiezen heb ik een cadeau zetje gekocht waarin meerdere kleine blokjes zeep zaten, de ideale oplossing! Dit cadeau doosje waar het in zat was 10,- (er ontbreekt 1 zeepje op de foto)


Je kon er ook bathmelters en cupcakes kopen! Dan smelt het in het warme water bad en komt de olie in het bad en dat maakt je huid heerlijk zacht. Ik kan niet wachten om ze te gaan gebruiken! Deze 3 waren samen 10,-




Omdat ik naar VWO4 overgestemd ben zal ik mij komend schooljaar volledig op school richten. Ik zal wel filmpjes blijven maken! Dus je kunt je abonneren op mijn Youtube kanaal: http://www.youtube.com/user/BlackXPink3?feature=mhee



See you! Wendy

1 opmerking: