woensdag 20 maart 2013

The Beauty Bakery

 Whoehoe! Mijn pakketje van the beauty bakery is binnen. Al eerder heb ik jullie producten laten zien van dit super leuke online winkeltje maar nu heb ik weer een bestelling binnen. 


Hier zie je alle spulletjes die ik bestelt heb.

 Toen ik het doosje open deed zag ik meteen dit mooie zeepje. Dit zat er als cadeautje in. Hij ziet er echt super mooi uit en ruikt ook heerlijk. Deze ga ik echt nog niet gebruiken voorlopig, veel te mooi.
Sundea Cream Cones, Lemon Paradise & Rose sherbet.

Ik had vooral zin om iets op de website te gaan bestellen omdat ik zag dat er zo veel nieuwe producten waren, deze cream cones zijn daar een voorbeeld van. Dit kun je in bad doen en lost vervolgens op, maar het is ander als een bruisbal. Hier zit namelijk Sheabutter en Cacao boter in, super voedend voor je huid!

Bath cupcakes, Passion, Love & Fruit , Cherry Bakewell
 Dit zijn Bath Cupcakes, ook deze lost weer op in water en heeft van die heerlijke voedende ingrediënten. Ze zien er echt super leuk uit
Rose Bath Muffin
Dit is een Bath Muffin, hij is echt veel groter als ik verwacht had! Dit was een product die ze al wat langer hebben als ik me niet vergis. Deze bestaat vooral uit rozenolie, zeezout en abrikozenpit olie. 
Cream Cake Red Velvet Violet
 Dit is een Cream Cake, Red Velvet Violet. Deze geur vind ik echt heerlijk. Ook dit product zit weer bomvol met de heerlijke oliën. 

Mermaids Sugar scrub bar
 Dit product leek mij echt ideaal, ik ben namelijk fan van suiker scrub alleen vind ik het zo onhandig in gebruik. Gewoon zo'n blok pakken en scrubben maar, geen gedoe meer met potjes. 
Facial Detox Bar Dry Skin Solution
 Met dit product ben ik nu al blij! Dit is een verzorgingsproduct voor je gezichtshuid, het is een detox bar. Ik heb een hele droge huid dus ik kan niet goed tegen producten waar heel veel harde reinigers in zitten. Dit product zit helemaal vol met goede oliën.
Sprinkled Muffin Mango
 Dit product ruikt echt heerlijk, en komt al wat dichter bij een bruisbal in de buurt. Ook hier zitten oliën in maar minder als bijv. de Cream Cones.
 Dit is echt een bruisbal (Giant), Deze heet Sugar Puff. Hij was gebroken toen ik het paketje opendeed maar dat maakt voor  mij niets uit, ik wil heb toch niet in 1x op maken. Dit was een vervangend product omdat er 1 ding van mijn bestelling niet meer aanwezig was.
 Dit was ook een vervangend product, ook een bruisbal, deze ziet er nog helemaal mooi uit. 
Whoopie pie strawbery sprinkles
 Dit lijkt echt net op een Macaron! Ik heb nog nooit een bad product in deze vorm gezien, super blij mee
Solid Parfume Pink Sugar
 Dit is een parfum in vaste vorm en ruikt heerlijk zoet, precies wat ik lekker vind.
Gelukkig niet op basis van vaseline maar lekkere Sheabutter! Je zou dit eventueel ook als lippenbalsem kunnen gebruiken, er zit dan wel parfum in.

BodyButter Bar Vanilla&Pink Sugar
Dit is een Harde bodybutter, ook ideaal voor mij!. Gewoon dit stuk vast houden en smeren maar. Ik heb de geur Vanilla & Pink Sugar en die ruikt echt heerlijk. Dit product zit echt vol met goede ingrediënten.

Dit product is een actie product van dit weekend en t/m 22 maart kan ook jij deze butter bar gratis krijgen bij besteding vanaf 20 euro.  Op de facebook pagina van the beauty bakery kun je lezen wat je verder nog moet doen om dit product te ontvangen.
Bovendien krijg je 20% korting op je eerste aankoop!
Waar wil jij graag een review van zien?

Prijzen:
Sundea Cream Cones: 3,75 euro p.s.
Bath Cupcake: 3,90 euro p.s.
Bath Muffin:3,75 euro p.s.
Bath Cream Cakes: 3,90 euro p.s.
Scrub bar: 8,90 euro p.s.
Facial Detox bar: 6,50 euro p.s.
Sprinkled muffin: 4,50 euro p.s.
Whoopie pie: 3,95 euro p.s.
Solid parfum: 5,90 euro p.s.
Bodybutter bar 100gr: 9,90 euro p.s.

See you! Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen